fusk

Hejsan svejsan! Igår kom Patrik och hämtade upp mig och Sofie och vi åkte till kista för Andreas skulle köpa kläder, bra seg va han.. Sen åkte jag, Sofie, Martin, Patrik och Andreas in till stan där vi mötte upp en jobbar kompis till Martin och Andreas. Vi sex gick å såg den senaste pirates filmen på Park. Den va slut runt tolv och då körde de hem mig och när jag kommer hem så har min bror massa fulla människor över, trevliga men fulla! Och bland alla var de en 96a brud?!?! Asså Oliver, de finns väl ändå en gräns!!? Jag gillade inte henne iallafall, men men så kan de gå. Vid två tiden kom Liam över också, fast han låg uppe på mitt rum och vilade ett tag medan jag satt med brorsan polare och körde öl spel. Senare när alla har dragit förutom Melker som sov, Niklas, Sebbe och Wille dåra dåå kom Liam ner och joinade. Jag och Liam gick och la oss halv fem imorse tror ajg klockan va och gick inte upp alltför sent nu idag heller. Fast vi har bara legat och degat i sängen, men de är ju för fan söndag så då får man va lite lat! Liam drog vid fyra tiden och då fortsatte jag med att ta de lugnt i sängen. Nu har mami och papi kommit hem igen, de har vart på landet och de misstänker att jag börjar få halsfluss.. skit kul! Min hals är helt förstörd och jag kan knappt prata, får ser hur det blir med skola imonr.. Jag tänkte lägga ut nåra få bilder som är tagna i helgen.


Kommentarer
Postat av: anonym

du är ju med 89or? varför kan inte din brorsa va med 96or då?

2011-05-22 @ 22:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0