glömde att publicera, inlägget skulle kommit upp vid fem tiden.. ooops :P

Tjoooo!! Skolan igåår var segare än vanligt men men fick veta att jag får vg i slutbetyg i engelska, gött! Efter plugget drog jag hem till Softarn och sen åkte jag vidare hem till Liam en snabbis och senare vidare och mötte upp Kajsa. Vi åkte hem till mig, käka lite fort sen körde Wille oss till Linn där vi tillbringade kvällen. Härliga människor och alkohol. Nice, jag och Kajsa tog taxi hem vid ett och då kom Liam över till mig också. Och idag har vi inte gjort ett skit. Liam drog för en timme sen typ och då käkade jag och Kajsa frulle... Nu ligger vi något avslagna i sängen och hoppas på att mamma orkar köra oss till kista så vi kan köpa hårfärg.. Får se hur de går.. CIAAAAAAAAAAAAAAAAAAO!

pigga å glada tjejer dagen efter.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0